Kurzy online marketingu
Nastavení a optimalizace PPC kampaní Google ADS a Sklik
Od začátku probereme to, jak systém PPC kampaní vůbec funguje, založíme si zkušební účtu Google ADS a Sklik. Postupně probereme:
a) Vyhledávací reklamy
b) Obsahové reklamy
c) Google nákupy
d) Reklamu typu Maximální výkon
e) Propojení s Google analytics
f) Nastavení konverzí v Google analytics
g) Základní optimalizaci kampaní
h) Co kde najdeme v Google Analytics
Reklama na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIN
Projdeme si založení firemních stránek a jejich propojení s Business manažerem. Obsahem školení je:
a) Co kde najdeme v Business manageru (e-commerce manager, business suite a další)
b) Jaké cílení reklam kdy použít
c) Nastavení okruhu uživatelů a podobného okruhu uživatelů
d) Nastavení reklam a nastavení dynamických reklam (možnost vytvoření katalogu produktů)
e) Propojení s Instagramovým účtem
f) Nastavení business manageru u LinkedIN
g) Nastavení reklam na LinkedIN
Google Analytics 4
Nastavení GA4, Jaké základní informace a statistiky hledat a kde je najdeme.
Kurz se dá zvládnout za cca 6-7 hodin za jeden den nebo rozdělit na dva dny po 3-4 hodinách.
CENA KURZU: 8 500 Kč při účasti jednoho člověka. Pokud se kurzu zúčastní dva a více lidé, cena individuální dle domluvy
Obchodní dovednosti se skládají z:
a) Úvod prodejního hovoru / schůzky
b) Struktura prodejního hovoru / schůzky
c) Analýza potřeb klienta – co to je, jak se používá, PLUS INTERAKTIVNÍ CVIČENÍ ANALÝZY POTŘEB
d) Co jsou to nákupní signály a proč je nesmíme ignorovat
e) Zvládání námitek
f) Pravidlo 4 P – INTERAKTIVNÍ CVIČENÍ NA PŘEVEDENÍ VÝHODY V UŽITEK PRO KLIENTA
g) Typy otázek při prodejním hovoru, PLUS CVIČENÍ OTEVŘENÝCH OTÁZEK
h) 4 osobnostní typy podle psychologických barev
Kurz obchodních dovedností je jednodenní kurz, který zabere cca 5-7 hodin, dle počtu zúčastněných.
Cena kurzu pro jednoho účastníka je 8 000 Kč. Pokud se kurzu zúčastní dva více lidí, je cena individuální dle domluvy.
Kurz obchodních dovedností